Re: GF2MX400 - problem !!!

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 11:31:07 MET DST

"trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> wrote in message

> fakt, sorry

> proponuje sprawdzic karte na innym kompie, aby miec pewnosc ze jest
sprawna.
> Ewentualnie zainstalowac na probe inny system niz ME i uzyc oficjalnych
> detonatorow nvidii np. 28.32. Dla pewnosci mozna ustawic defaultowe
> ustawienia w biosie.

Dodam jeszcze, ze warto byc pewnym, ze stare sterowniki (Vanty) poszly w
kosmos (z dysku i z rejestru).
Poza tym rzeczywiscie pierwszym krokiem powinien byc test karty na innym
komputerze, najlepiej tez z WinMe.
Zmiana systemu na Win98SE moze byc dobrym rozwiazaniem, zakladajac, ze wina
nie lezy po stronie sprzetowej.

Pozdrawiam
FRANC