Re: GF2MX400 - problem !!!

Autor: Krzysiek (kzawadzki_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 11:15:12 MET DST

trzmiel napisał(a):

> Użytkownik "Krzysiek" <kzawadzki_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> a skad wiesz ze to grafika wiesza kompa ?
> jaka jest reszta sprzetu ?
> jaki system ?
> za malo informacji podales...
>
> pzdr.
> trzmiel

System podałem w moim poscie Win Me !!!
Co do tego ,że kompa wiesz agrafika wywnioskowałem z faktu że zaczeło
się tak dziać dokładnie w chwili zmiany karty. Poprzednia Nvidia nVanta
TNT chodziła jak burza 9 oczywiście w miarę swoich możliwości ...:). Od
momentu zamiany kart dziją się cuda.
Celeron 500, płyta Soft Switch BE6 II, 384 MB RAM

A dokładna nazwa firmy z puełka karty to ST-LAB.