Odp: duron bez gumek

Autor: Maniel (Swirldan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 08:39:21 MET DST

Użytkownik piotrtal <piotrtal_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pqiccus94trln9lhfdlti19qjam7m70qrd_at_4ax.com...

> na stronach amd widnieją zdjęcia duronów. niektore sa z gumkami, a
> niektore nie.
> czy moglo byc tak, ze wyszla partia duronow bez tych gumek?
> sladow po tych gumkach (tak jak pisalem) nie ma tak wiec
> prawdopodobnie nie bylo ich od początku.
>
> radiator udało mi się założyć. czy przy zdejmowaniu należy zachować
> dużo większa ostrożność? czy przy zdejmowaniu może odkruszyć się
> struktura proca?
Cze
Koleś który ma sklep komputerowy mówił, że mieli chyba z 10 przypadków gdy
klienci podczas własnoręcznego zakładania radiatora naruszyli jądro, i
procki padły.
Nara.