Problem z kompem - post code

Autor: Ziomall (linda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 07:43:42 MET DST

Cze, mam taki problem: Komp chodzi do pewnego momentu a potem restart i juz
nie wstaje. 1 dlugi (tak myslalem wczesniej) a po wsluchaniu raczej 4
krotkie sygnaly... i nic. Posprawdzalem wszystko i co sie okazuje,
wentylator na CPU raz chodzi a raz nie. Wiec go odlaczylem i ... zgadza sie
tem sam sygnal. Zwalilem wiec cala wine na wentylator. I teraz tak sie
zastanawiam czy ten sygnal jest odpowiedzialny za brak chlodzenia? Bo we
wszystkich opisach z ktorymi sie spotkalem to odpowiada on za pamiec lub
plyte glowna. Wie moze ktos cos wiecej na ten temat? Moja plyta to ECS
K7VZAA

Pozdro
Ziomall