Re: Zwiecha przy zmianie parametrów wydruku

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 23:28:33 MET DST

Użytkownik "Pandas" <pandas_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> W sumie juz ok 8 kompów, co ciekawe, problem nuie występuje na jednym
kopie
> na VIA i jednym na BX133

Właśnie wczoiraj usuwałem taki problem na P4 na płyvcie Intela z Win98 i
OfficeXP oraz HP930C na LPT
i pomogło zainstalowanie serwis paka do OffisaXP
a dzisiaj miałem takie zwisy (dwa) na HP Vectra P200MMX drukarka HP656(albo
jkoś tak) na USB
też na świeżym systemie i samo przeszło!

To jakaś epidemia? ;))

Pozdrawiam
Feromon