Re: B IV i testowanie

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 23:18:24 MET DST

On 23 Apr 2002 09:38:50 GMT, twlodar_at_pse.pl (Tadeusz Włodarczyk)
wrote:

>Pytam, by uzyskać pewność. Używasz programiku, do którego link umieściłem
>w wątku? Dla ATA nie ma wielu programów, jest tylko _ten_, więc nie rozumiem,
>skąd tutaj słowo "żaden".

Uruchamiałem następujące programy ściągnięte ze strony Seagate:

SeaTools
DiscWizard
UATA100

I żaden nie widział dysku podpiętego do Promise, wszystkie widziały
dysk podpięty do BX-a.
BIOS kontrolera dysk widzi i rozpoznaje prawidlowo!
I po sformatowaniu można normalnie na tym dysku
pracować (jako na drugim, systemu z niego nie udało mi się uruchomić)
a programy Seagate dalej go nie widzą!!! I to dla mnie są jaja!

Pozdrawiam

JaKo