Re: kody sterujace do hp1000w

Autor: Mequel (mequel_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 23:12:53 MET DST

Użytkownik "Novy" <tnovak_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> czy wie ktos gdzie mozna cos takiego znalezc jakies linki? mam dosowy
> program i nie moge wycisnac z niego polskich znakow wiec chcialem wpisac
sam
> odpowiednie kody. jezeli ktos ma to prosze o ewentualne podeslanie na
priv.
> z gory dzieki za kazda pomoc
>
> pzdr
> novy

Na stronach HP jest oprogramowanko nie dostarczane razem z drukarką :)). Sam
miałem taki problem, nie pamiętam tylko nazwy. W razie czego zadzwoń do
supportu. Po rozpakowaniu ustawiasz parametry druku, stronę kodową i taki
plik za pomocą copy LPT przsyłasz do drukarki z autoexeca. Działa, sprawdzne

Pozdrawiam , Mikołaj