Odp: duron bez gumek

Autor: Maniel (Swirldan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 22:18:42 MET DST

Użytkownik piotrtal <piotrtal_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:72dbcu45g3q8j55rc05713vqetq8kg15vb_at_4ax.com...
> mam pytanie.
> kupiłem durona 1G, który nie ma gumek do podtrzymywania radiatora.
> podobno nie jest to normą.
> nie wydaje mi się, żeby ktoś je odrywał, bo nawet nie było śladu po
> odrewaniach - zresztą po co miałby ktoś to robić. duron kupiony w
> sklepie.
> cyz może wiecie coś na ten temat?
>
> po założeniu radiatora wszystko jest ok. temperatura 36 stopni.
Cze
Taki stan Durona na pewno nie jest normalny.Jak masz okazję to go wymień,
takie egzemlarze to niedoróbki produkcyjne ( chyba że ktoś celowo oderwał?)
. Gumki chronią jądro przed zbyt dużymi naciskami ze strony radiatora i
ułatwiają jego instalację. Durony mają to wadę że ich jądro jest strasznie
kruche, podobno lekkie ukrusznie jądra może zabić Durona .
Pozdrawiam, Maniel