Re: win98 nie dziala po overclockingu

Autor: Muza (MuzaX_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 22:31:49 MET DST

Miałem tak kiedyś po tym jak zmieniłem Celeronowi 600MHz taktowanie na
płycie z 66MHz (mnożnik 9).
Na 72 MHz działał poprawnie i znacznie szybciej.
Po zmianie na ok. 82 MHz system zgłupiał, zaczął zgłąszać dziwne problemy,
do momentu aż pogubił rejestry. Przy tym taktowaniu nawet instalka windy
siadała. Pamięć mogła wytrzymać do 133MHz.
Moim zdaniem, ale niepewnym jest to wina samego win98 - nie jest po prostu
przystosowany.

--
Po zdrówka.