Re: Kabel cdrom<->karta dzw.

Autor: DawidM (de-em_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 20:36:49 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> powinno byc to cos podpisane jako "cd-audio" i bez tego mp3 bedzie dzialac
> ale cd-audio nie i wazne jest czy podlaczysz to normalnie czy odwrotnie
> (powinno byc noramlnie:)

 Ale ja wlasnie nie wiem, jak powinno byc normalnie... Na plycie nie ma
opisu, a podlacza sie pionowo te wtyczke. I teraz nie wiem, czy jesli
czerwony kabelek w CDROMie dam z prawej strony, to na plycie powinien byc on
u gory czy u dolu. Mam nadzieje, ze nic nie padnie, jak zle podlacze...;)

--
DawidM
de-em_at_wp.pl