Re: Płyta pod durona

Autor: ciepelko (ciepelko1_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 19:14:54 MET DST

Niejaki "Przemo" <cornhole_at_darmo.alter.pl> nastukał:
> Jaką płytę wybrać pod Durona?
> Wymaganiem jest wysoka stabilność i możliwość włożenia nowego procka
> przyszłości (tak więc wsparcie nowych firmware ze strony producenta
> wskazane).

Ja też jestem zainteresowany złożeniem zestawu na Duronie i od paru
dobrych dni
czytam co siętylko da na ten temat. Wyszło mi że z najtańszych płyt to
ECS K7A6A, K7VTA3 v2.0 ( raczej ta druga, bo można na niej
osadzićAthlona 1800), albo jakiś Gigabyte.
Z nieco droższych to chyba Epox - dają się dobrze podkręcać.
Poczytaj testy na stronie www.chip.pl oraz serwis komputerowy
wirtualnej polski - mają dobrze opisane podzespoły.
Na początku roku były dwa fajne egzemplarze Entera w całości
poświęcone składaniu kompa.

--
-=Pozdrawiam=-
     -=Jarek=-