drukarka - problem

Autor: Hod (hodangel_at_astercity.net)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 17:53:37 MET DST

hej
mam problem z drukarka, mam starego canona bjc 240
i nie chce mi drukowac, tzn jak daje drukuj to ona bierze
papier i tyle, conajyrzej robi polowe (gorna) pierwszej linii
i teraz jak podlaczylem ja do innego kompa z liniksem to poszlo,
tak samo poszlo jak podlaczylem ja do notebooka z win95
a system na ktorym nie chce dzialac to win2k
czy jest mozliwe ze akurat ten system sobie nie radzi z drukarka?

pozdrawiam