Abit BE6 II+cel 900- nie dziala

Autor: rufus (rufus_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 16:06:45 MET DST

czesc
Ostatnio chcialem włozyc w moja płyte BE6 II cel 900.
Wgrałem nowy bios- Bep_71 z obsługa do cel 1100 i zanioslem do serwisu ,żeby
mi założyli cel 900 -razem z przejsciówka Jamicon-moze nie najlepszą ale
koledze zadzialalo na BH6 z cel 1000.
Okazało sie że komp nie chce wstawac -był to cel box o numerze
A76898-002(jezeli wam to cos mówi). Po włożenieu starego celka 433 tez nie
chgcial dzialac-trzeba bylo resetowac bios.
W biosie zauważylem ciekawa rzecz-tam gdzie jest ustawienie dla cel- i w
ogóle wszedzie- jako napiecie CPU widnieje 2.0 V- a przeciez te celki
powinny miec 1.75 V.
Może ktos z was ma pojecie co moze byc nie tak
1) czy to wina przejsciowki- nie sadze
2) czy to wina biosu- cos sie zle wgrało?
3) czy to wina płyty-czasem miałem z nią problemy- może przejsciówka źle
siedzi w slocie?
4) a może to wina procka?-móze chłopcy przez nieuwagę włożyli tualatanina
5) może to przesłanie z niebios żeby nie kupowac tego badziewia- tylko
wymienic płyte i w ogóle odmłodzic sprzet :))

Jesli macie jakies pomysły to piszcie
Help!!

Kaszak