Problem z karta sieciowa on-board

Autor: glosnetu_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Apr 2002 - 15:19:56 MET DST

Witam,

W nowej (dla mnie) plycie Microstar MS-6315 (chipset Intel 815E) spotkalem z
sie z nastepujacym problemem - nie dziala wbudowana karta sieciowa.

Przeprowadzilem diagnostyke i okazalo sie, ze rozprogramowany jest EEPROM karty
(EEPROM checksum failed). A MAC karty i cala reszta cfg trzymane sa wlasnie na
jej EEPROM'ie.

I teraz wlasciwy problem - czy i gdzie mozna szukac prg do reprogramowania tego
EEPROMa? Szukalem po sieci, na stronie producenta plyty, chipsetu i roznych
innych - i nic. Z plyty jestem b. zadowolony, w najgorszym razie dokupie po
prostu inna karte, ale... lubie wykorzystywac to, co mam.

Stad pytanie - moze ktos z grupowiczow spotkal sie z podobnym problemem i
potrafi mi pomoc?

Pozdrawiam,

glos