Re: dyski 40,60gb

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 14:50:42 MET DST

Trwałość to pojęcie względne, ówczesne 40 GB mają najwyżej 0,5 roku....
A padają wszystkie i Maxtory i IBMy i Baracudy.
Nie berz Szajsunga ani Fujitsu.
Bierz coś w kręgu IBMa, Maxtora jak chcesz mieć speed i Raida,
bierz Baracudę jak większą pewność bezawarynjości.

Jak chcesz mieć pewny dysk to weź jakiś 5400 one rzadko padają

Ja mam IBM z seri 120 GXP - 40 GB i dzisiaj go zmieniam na 60 GB.
Jestem zadowolony - miałem 30 GB ale padła i udało się ja wymienić na nową
40 GB.

eMKa