Re: Jaki Radeon 8500 MINT czy SAPPHIRE ?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 14:45:50 MET DST

Cześć,

> Czy Mint -za 800 zł czy może Sapphire - za 850 zł a może coś innego

Bierz Szafira. Mint aktualnie daje HIS OEM. Jak dla mnie za głośny wentyl.

> Wiem że muszę przyglądnąć się dokładnie pamięci czy są 3,6 czy 4 ale to
już
> przy zakupie (chodzi o kręcenie - ale karty oczywiście) :-)

4ns. Z 250/500 może wyciśniejsz 290/550 ... jak dla mnie szkoda fatygi ...
realna różnica śmieszna ...

> Jeszcze jedno , jak jest ze sterownikami do tych kart ? Jakie mają być ?

> jakieś osobne sterowniki dla klonów ATI ?

Są ale z reguły opóźnione w stosunku do tych dla ATI. Nie ma natomiast
problemów aby ich użyć ... wystarczy ominąć instalator (setup.exe) i ładować
przez wymuszenie modelu z inf'a ....

> Tynio

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."