Re: RAID - tak - ale :(

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 13:37:06 MET DST

> No coz ... troche sie rozczarowalem
> bo na asusie promise mogl rowniez pracowac jako zwykle ATA100
> i tym sposobem mozna bylo podpiac pare dodatkowych urzadzen
>
> Niestety - plyta Mikrostara nie ma takiej mozliwosci :((((
> albo RAID 0-1 albo dupa blada
>
> No i pytanie - czy Asus A7V333 ARU
> ma mozliwosc wykorzystywania tego kontrolera raidowego
> jako zwyklego ATA ?
>
> Ma juz kto moze ta plyte ?

Ja mam taką płytkę :-)) (MSI KT-3 Ultra ARU)

Jest niezła
Na tym Promise mam wpięty na jednej smyczy dysk Maxtor 40GB 7200 (133) i
Caviar 20 GB 7200 (100)
i chodzą jako osobne dyski ,ale nie mogę przetestować w HDTachu szybkości
:-( wita mnie niebieski ekran
Ktoś mądry mi kiedyś napisał że dyski trzeba podłączyć najpierw jeden
,uruchomić kompa i potem podpiąć drugi
i będzie pomykać
Ja tak zrobiłem i jest EXTRA :-)

Tynio