Re: DivX na P III 450

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 12:44:29 MET DST

> A jaka ew. karta dałaby sobie radę? Myślę raczej o jakiejś karcie z
drugiej ręki, ta
> mi w zupełności wystarcza, tylko te filmy...

jezeli chcesz uzywana karte to poszukaj RIVA TNT2 (pelna nie M64 ani Vanta)
jakiegos dobrego producenta - Diamond, Asus, Elsa, Creative, Leadtek,... - w
polaczeniu z PIII dziala bardzo dobrze a uzywana kosztuje w granicach 150zl

BTW ja na moim Diamond Viper'ze 770 32 MB (TNT2) i starym procku PIII 550
zgrywalem obraz z tunera TV od razu w DivX 320x240 24kl/s tylko dzwiek do
.wav (programem VirualDub) i gubilo mi mniej niz 1% ramek - wiec do
odtwarzania, nawet w trybie pelnoekranowym powinno byc OK

pozdrawiam

PS - jeszcze jedno - filmy przed odtwarzaniem najlepiej zrzucic na HDD, bo
czasami filmy przycinaja sie z powodu kiepsko nagranego CD'ka itp.