Re: DivX na P III 450

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 11:18:20 MET DST

"Samotnik" <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote in message
> Czy to normalne, że przy pełnym ekranie (ale także w normalnej
rozdzielczości)
> filmy (takie o typowej rozdzielczości) przycinają mi się? PIII 450 MHz,
128 MB, karta
> jaka jest taka jest - S3 3D/2X 4 MB AGP. A może zły soft - mam
zainstalowanego
> pierwszego lepszego DivXa, który mi wpadł pod ręce.

Najprawdopodobniej karta sobie nie radzi z pełnoekranowym wyświetlaniem.
Kodek 3.11 jest chyba mniej wymagający, spróbuj z nim.

> A może filmy mają się z zasady zacinać? ;)

To zależy co znaczy "zacinać". Większość filmów które widziałem (DivX)
lekko się zacinają (jakby miały 15 fps) i taki już ich "urok".
I chociaż sprzęt mam mocny (P4 2.6 G-450DH) to oglądanie niektórych filmów
nie należy do przyjemności.

MS