[plyta interla i niezamykajacy sie windofs]

Autor: miszka_real_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Apr 2002 - 09:36:10 MET DST

witajcie

jest sobie komputereq firmy OP***US z plyta intela i prockiem p166. po
reinstalu windy nie zamyka sie (wyskakuje plansza i koniec wisi).
Na stronie intela jest tylko novy bios i zadnych driverow do windy (win98se).
Zaintalowalem suplement do zamykania - nic. Moze jeszcze to sprawa power
savingu, nie wiem czy jest wlaczony czy wyl, bo to komp kienta i nie wiem co z
tym szmelcem zrobic, prosze Was o rade....

miszka