Re: Celeron czy PIII?

Autor: Piotr Jaruga (P.Jaruga_at_bdk.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 09:29:43 MET DST

Chyba zgodze sie jednak z Krzyskiem, choc troche racji przyznam i Tobie
> nie oplaca sie inwestowac w tulipana chyba ze chcesz miec go juz do
starosci
> :-) ( ostatni celek na tulipanie 1400 a i juz nikt nie buduje na
socket370)
...dzieki temu ceny sa przystepne :-) a 1000 czy 1400 to i tak dla mnie
bedzie duzo

> lepiej kup sobie p4 i nowa plytke na i845d
relatywnie duzy koszt,

albo przesiadz sie na amd a
nie do konca mam przekonanie - jedni chwala inni narzekaja

> najlepiej to wsadz sobie celka 1000 (ale na copermine) na starej plycie i
> mecz go jeszcze przez jakis czas :-)
robilem proby wlasnie z PIII 850cop ale nie poszedl - moze to kwestia
przejsciowki ale trudno znalezc skuteczna, stad decyzja o wymianie plyty i
procesora
Piotr