Re: monitory LCD

Autor: Rafal Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 09:00:11 MET DST

Tomek wrote:

> W ostatnim PCWK w teście paneli LCD wyróżniono NEC-a 1550M i Eizo Flex Scan
> L365. Ma ktoś doświadczenia z tymi monitorami ? Zamierzam kupić jeden z
> nich. Rozważam jeszcze Samsunga 151p, ewentualnie 17" Samsunga 171s. I
> prośba- może mi ktoś podesłać na priv mamuala do NECA 1550M ?. Chcę się coś
> więcej dowiedzieć o tym panelu.

Pozwolę sobie powiedzieć kilka słów o EIZO Flex Scan L365
który to jak na razie stoi sobie na moim biurku.

pierwsze wrażenie po podłączeniu

niespotykany jak dotąd przeze mnie czas reakcji !
ten monitor pozwala nam zapomnieć, że owy parametr
w ogóle istnieje.

wniosek :

parametry innych LCD są bardzo naciągane
np. taki Astron ma czas reakcji 30 ms, EIZO 25 ms

ciekawe .... bo jeśli EIZO ma czas reakcji 25 ms
to Astron musi mieć co najmniej 40 ms !
z innymi modelami jest podobnie.

zaryzykuje twierdzenie, że ten model to obecnie
najlepszy na rynku w klasie monitorów LCD 15"

R.