Re: Cooler dla AMD XP 1700+

Autor: _MS_ (markuss_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 08:34:06 MET DST

> Podpielem pod 7V i mam dosc duze temp :( , temp procka to okolo 66 C, a
temp
> otoczenia w obudowie to okolo 42 C )
> Chodzi o wiele ciszej :)
> Mam takie pytanko czy takie temp nie sa za bardzo szkodliwe komponenta ?
> Mam sieciowke 10/100 , GF Ti 64MB , 128 DDR , CD-Rw 8/8/32 , MAXTOR 40 Gb
/
> 7200rpm
> sumujac ciepelko wytwarzane przez nie + ciecpeleko wystwarzane przez
procka
> daje to chyba niezly podwod do obaw czy cos sie nie zajara .. :(

Wydaje mi się że trochę za wysoka temperatura jest w obudowie .
Zostaw wentylator na procku na tych 7 Voltach a dodaj ten stary (lub kup
jakiś duży) puszczony też na 7 Voltach gdzieś na dole obudowy żeby nawiewał
powietrze do wnętrza komputera bo chyba masz problem ogólnie z chłodzeniem
komputera a nie tylko samego procka.

Pozdrawiam Marek S. (HP PhotoSmart215)