Re: Milenium i karta sieciowa ISA

Autor: _MS_ (markuss_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 08:16:17 MET DST

Użytkownik "rzep" <rzep1_at_XXXgo2.pl> napisał w wiadomości
> Mam taki problem.
> Nie mogę zainstalować sieci lokalnej, wykorzystując kartę
> standardu NE-2000, oczywiście niemłodą,10 Mbps, ISA.
> Bez problemu instaluje się karta PCI, lecz ta akurat mi padła.
> Mam tylko karty ISA. Czy macie pojęcie, gdzie jest problem ???
> Systemu zmienić nie mogę, bo jest legal. Na następny mnie nie stać.

Na mój gust i doświadczenie z W2k to zapomnij o kartach ISA powyżej NT4 i
W9x.
Ja próbowałem na W2k uporać się z kartą dźwiękową i kontrolerem SCSI właśnie
na złączu ISA:(
Marne efekty niby coś chciało ale nie mogło :( kumpel ma takie same
doświadczenia ... niestety .
I nie są to takie NoName karty ISA (może SB i Adaptec ISA by chodził....może
ale tego nie miałem jak sprawdzić ). Zresztą to widać po płytach głównych
ISA to rzadkość już od ponad roku.
Chyba Cię czeka zakup nowej karty na PCI

Pozdrawiam Marek S. (HP PhotoSmart215)