Re: Athlon XP+DDR+podkrecanie

Autor: _MS_ (markuss_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 07:59:21 MET DST

> Płyty ECS i overclocking to niezbyt dobry pomysł.
> Najprawdopodobniej dużo osób się ze mną nie zgodzi ale jak dla mnie płyty
> ECS to tanie niestabilne badziewie.

Płyta ECS K7S5A i K7S5AL i podkręcanie to rzeczywiście trochę
nieporozumienie ale...
zajrzyj na strony
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=27
Mam taką płytę bez LANu :) niestety zmiana mnożnika i napięcia procesora nie
jest możliwa :(

A co do niestabilności to się nie zgadzam. Akurat ta płyta jest dość
stabilna :) i polecałbym ją tym co chcą tanio mieć dobrą płytę z możliwością
przesiadki na DDRy a potrzebują standardowego zestawu (do 4 napędów np. CD ,
CDRW, 2x HDD) dźwięk z płyty i jakiś GeForce czy ATI :) ponoć nie można
wsadzić na nią karty z SISem 315.

Pozdrawiam Marek S (HP PhotoSmart215)