Re: Dobry CD czy tanie DVD

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 01:07:05 MET DST

"Augur" <chaos1_at_nospam.o2.pl> napisal w

> Witam
> Mam problem, chcialbym sie dowiedziec co lepiej kupic, czy
> dobry firmowy CD czy tanie DVD. Chciałbym sie zmiescic w
> 250 zl.

Wlasnie, wszystko zalezy co ci naprawde jest potrzebne. Musze
powiedziec ze tak ponad rok temu uleglem i kupilem sobie DVD do
kompa i wlasciwie zeby zobaczyc jak to dziala troche sobie
wypozyczylem plytek DVD. Filmowe zaleglosci nadrobilem ale ile
kasy na to poszlo to szkoda gadac. Potem DVD padlo na amen a
akurat gwarancja sie skonczyla, dostalem staly dostep do netu i
to dosc szybki i .... nie odczuwam braku DVD jezeli wiesz o co
mi chodzi :) Przez ten czas zadnej gry na DVD nie widzialem na
oczy, chociaz slyszalem o 2, ale i tak mi nie pasily
(przygodowki). Wrocilem do mojego dobrego, starego cedeka i nie
zamierzam przez najblizsze lata zakupowac DVD do kompa.
Osobiscie uwazam, ze DVD do komputera jest niepotrzebne. Lepiej
dobry cedek. A za te pieniadze kupisz dobrego TEACa.

--
		Pozdrawiam
                Luka