Re: Proezę o pomoc, komp nie żyje!!!

Autor: Tomek (labeo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 20:17:59 MET DST

Użytkownik "Maniel" <Swirldan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Kupiłem płyte w sierpniu 2000 w sklepie komputerowym jako część składaka.
Na
> karcie gwarancyjnej dali mi 12 miesięcy na płyte. Także nie wiem
> co z tym zrobić. Proszę o odpowiedź.
> Pozdrawiam.

Niestety z tego co wiem MSI daje gwarancje 2 lata na plyte ale tylko dla
dystrybutorow, natomiast dla uzytkownika jest 1 rok. Masz tu tez jakis link
z forum MSI.
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=8169
Zreszta sam mozesz do nich napisac i zapytac co i jak.
IMHO plyta padla i nic juz z tego nie bedzie. Zbieraj kase na cos nowego,
ale nie jakiejs badziewiarskiej firmy (MSI :-)) Plyta glowna to podstawa
kompa.
pozdr.