Re: Nargywarka LiteOn - który model

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 19:40:12 MET DST

kyniek50_at_poczta.onet.pl wrote:

> Upatrzyłem sobie 2 modele - 1) 24x - obsługuje safedisk 2.51 i nagrywa płyty
> 99min. i jest zgodna z cloncd 2) 32x - taka sama spacyfikacja jak powyżej ale
> nie obsłyguje płyt 99min.
>
> Proszę o poradę - czy te płyty 99min. są aż tak ważne? tzn. czy mozna jakoś
> obejść - może spakować dane na płytę w jakiś dziwny sposób by działała
> poprawnie.

Daruj sobie nagrywanie na 99 minut... Ja sporo nagralem ale na takiej
plycie jeszcze nie musialem. Nie ma sensu pakowac dane skoro nosniki
teraz sa takie tanie - taniej wwyjdzie kupienie 2 siedemsetek niz jednej
  870... (no moze troche drozej ale to prawie 2 razy wiecej miejsca na dane)
Nagrywanie na takich plytach to juz chyba tylko sztuka dla sztuki.

O ile dobrze pamietam to ta x32 ma troche mniejszy czas dostepu - ale i
tak niewiele.

Ja wybralbym x24 - bedzie tansza a roznicy w predkosci nagrywania
specjalnie nie odczujesz. Zakladam ze nie bedziesz palil plyt "zawodowo"
- w przeciwnym razie pytalbys raczek o Plextora czy Teaca :-)

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek