Problem z kartą dzwiękową

Autor: Krzysiek (jurek90210_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 19:08:09 MET DST

Witam pisze pierwszy raz na tą grupę ponieważ mam pewien problem z kartą
dźwiękową.
Chciałem pobawić się w muzyka i podłączyłem do karty mikrofon. Okazało się
jednak ,że muszę przeinstalować sterowniki bo nie mogłem poprzestawiać
konfiguracji mikrofonu .
Po przeinstalowaniu uruchamiam system i lipa. W chwili pojawienia się
muzyczki przy starcie windows wywala mi niebieski ekran z informacją o
krytycznym wyjątku w module Vxd i jakieś tam cyfry . Nic nie przeczuwając
włożyłem płytkę z muzą do Cd ROM . Uruchamiam Media Playera chce uruchomić
jakiś utwór i znów niebieski ekran .To samo przy uruchamianiu gier czy mp3.
Gdy uruchamiam przez Winampa pisze że urządzenie "MMsystem004 jest zajęte
". Jedynie co udało mi się uruchomić to pliki midi w Winampie i po kilku
godzinach zmieniania konfiguracji karty muze z płyty też w Winampie . Gdy w
ogóle odinstalowałem sterowniki mogę grać tylko że bez dźwięku.
Pisze odrazu że z głośnikami wszystko jest w porządku oprócz tego że przy
dotykaniu ich końcówki strasznie buczą .Nie wiem dlaczego . Sprawdzałem je
przez podłączenie ich do walkmana .Instalowałem sterowniki z płyty
dołączonej do karty .Przeinstalowałem także media playera i nic .Pomóżcie bo
chciałbym pograć w Heroes 4 z dźwiękiem.
Mija karta dźwiękowa to SoundBlaster Live ! 1024 a system Win98SE .

Z góry dzięki z pomoc

Krzysiek