Re: divx a pamiec ???

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 17:13:39 MET DST

> nie pakuj wiecej niz 128MB jesli nie ma takowej potrzeby.
> chyba tak mam, dlaczego twierdzisz ze nie wiecej niz 128?

Maly update: tak jak napisalem jest dla chipsetu MVP3 (nie mam pojecia jak
jest dla ALI). 512kB cache-u obsluzy do 128MB, majac 1MB mozna smialo
wkladac 256MB, itd. Mialem Epoxa, ktory przy starcie podawal ladny komunikat
o wielkosci keszowanej pamieci (do zmiany trybu pracy cache L2 "write
back/write thru" sluzy opcja w BIOS-ie bodajze "sustained 3T"). Jezeli nie
caly obszar pamieci bedzie keszowany a system operacyjny wyladuje w gornej,
wlasnie nie cache-owanej czesci pamieci... Ale znam takich, ktorzy
stwierdzili ze ich system przyspieszyl, coz odczucie czysto subiektywne...

> przechodzac z 2MB karty graf. na np. rive tnt2 32, roznica jest oplacalna
> ogladaniu filmow divx? Na divx 4 i 5 zacina sie obraz, jedynie plynnie
> chodzi na starym 3.11.

Bedzie dobrze juz z Riva128 na AGP. Jesli mozesz okazyjnie kupic lub
niedlugo zafundujesz sobie sielniejszy sprzet mozna.
W przeciwnym wypadku bedzie sie marnowala. BTW dziwie sie ze z SIMM-ami to w
ogole chcialo dzialac...

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak