Re: Gniazdko

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 17:15:18 MET DST

> Czy mocie może pomysł jak samodzielnie wykonać gniazdko, takie jak na
> płycie, trzy bolcowe do zasilania wentylatora?
> Chce zwolnić obroty śmigła przez wlutowanie w obwód rezystora. Ale chce to
> zrobić "elegancko" bez cięcia kabelka zasilającego śmigło.
> FunMate nie wchodzi w gre. Mam to urządzenie, ale powoduje zakłucenia w
> obrazie zgrywanym z karty TV. A to podstawowe zadanie mojego kompa;-)

nie rozumiem pytania - jakto jak zrobic ?
- idziesz do sklepu elektronicznego i kupujesz: 1 gnizdko 3 pinowe do
lutowania, 1 wtyczke 3 pinowa, 3 kncowki do kabli do zaciskania i kawalek
odpowiedniej "grubosci" (i koloru jak masz ochote) kabla
- 3 kawalki kabla dolutowyjesz do gnizdka, zakladasz koszulki termokurczliwe
w miejscu lutowania, w odpowiedni kabel wlutowujesz rezystor, na "drugie"
konce kabelkow zakladasz (i zaciskasz) koncowki, wkladasz te koncowki do
wtyczki i juz masz przejsciowke :-)
koszt calosci (bez rezystora) w okolicach 5zl - z tego co pamietam ;-)

pozdrawiam

PS w miejscach gdzie bedziesz lutowal rezystor do kabla tez radze zalozyc
koszulki termokurczliwe