Bad'y raz jeszcze

Autor: ViZi (vizi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 15:42:04 MET DST

Witam

Ponownie chcialbym poruszyc temat bad sectorow.
Mam dysk z bad sectorami, ktorych nie dam rady wyeliminowac formatowaniem
(zwis przy formatowaniu, lub czym kolwiek co zapisuje na te sektory)
Mam dokladna liste sektorow (wypisal mi je program loformat z plytki
dolaczanej do plyt ABIT). Moze formatowanie niskopoziomowe cos da? Jaki
program do tego uzyc? Ten co mam, nie chce wykonac tego formatowania,
poprostu stoi i nic sie nie dzieje.

Zna ktos z was program, w ktorym moglbym wpisac zle sektory, a on by wpisal
do tablicy dysku, ze one sa zle??? Tak zeby nawet podczas formatowania dysk
je omijal?? Disk Editor z NU2000 potrafi to? Mam jakis Diskeditor, ale
strasznie stary pod dosa i tam nie ma takiej opcji

Jak by ktos z was mial taki program to prosze o link, albo niech mi na priv
podesle.

vizi_at_poczta.onet.pl

Pozdrawiam

Sorx za lekki OT