Re: Jak cofnac sie o linie na drukarce ?

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 13:20:57 MET DST

Potrzebuje zrobic nadruk na skladance przelewow. Jakis geniusz "wyp......"
marginesy na tym druku. Stad te problemy. Po wlozeniu do drukarki trace
jakies 2 linie. Rozwiazaniem jest cofniecie sie o te 2 brakujace linijki.
Ps. Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki. Mam dostepne 2 drukarki 9 iglowe:
Citizen Swift 200s i Panasonic KX-P3196

Użytkownik "Krzysztof Spychała" <spysiuk_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3cc3dbf1_at_news.vogel.pl...