Za slaby zasilacz?

Autor: pharkas (pharkas_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 12:16:12 MET DST

Hej,
Mam problemy z wlaczaniem kompa z nowa plyta MSI KT3Ultra i Athlonem XP.
Udaje mi sie go odpalic dopiero po odlaczeniu wszyszystkiego oprocz monitora
i klawiatury (m.in. 2 rzeczy na USB, drukarka, modem). Stad moje
podejrzenie - moze zasilacz 250W nie wyrabia przy dwoch dyskach, CD i
nagrywarce? Jak juz sie odpali, to wszystko dziala idealnie, nawet mierzone
napiecia odpowiadaja w przyblizeniu nominalnym.

Dzieki za pomoc,
pharkas

P.S. Czy sposob (kierunek) podlaczenia na plycie wtyczki od przycisku
zasilania na obudowie ma jakies znaczenie? W zasadzie probowalem podlaczac
na oba sposoby, ale nic to nie zmienilo. Nie zapala mi sie natomiast lampka
HDD - moze to znak, ze cos niedobrze z plyta?