K7S5AL - problemy z uruchomieniem instalacji ???

Autor: michal.borsuk_at_bphpbk.pl
Data: Mon 22 Apr 2002 - 10:06:06 MET DST

Witam,
Mam płytę jak wyżej, pamiątkę 256 DDR, procek Duron 650, ATI Radeon VIVO 64, SB
Life Gold, DC10+.
W setupie mam ustawienia 100/100 przy PnP (próbowałem 100/133)

Uruchamiam kompa z dos'a 6.20, win 95 (dos), dyski są wykazywane jako pracujące
na UDMA.

Za pierwszym razem udało mi się uruchomić setup win 95, niestety sprawdzał mi
dysk i wykrył złe zapisy w tablicy, kazałem mu je poprawić. Przy następnych
uruchamianiach mam następujące dziwne reakcje:
1. Bez ładowania emm386.exe - następuje samoreset przy uruchomieniu setup
systemu win9X
2. Przy ładowaniu emm386.exe - wykazywany jest błąd # 3 w pamięci programu i
standardowy komunikat nr .... naciśnij ENTER by zresetować komputer ;(((

Zainstalowałem XP, oraz 2000, ale szybkość działania obu powala mnie z nóg, by
cokolwiek uruchomić trzeba się nieźle naczekać.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?
P.S.
Nie próbowałem na SDRam'ach. postaram się cokolwiek zrobić. Nie próbowałem
również z Me

Netoperek