Re: Soltek DRV5 a AGP x 4????????

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 08:35:03 MET DST

Kundum wrote:
> Mam tą płyte Athlona xP 1700+ i GeForca2 mx(detonatory 32) n vidii
> ,zainstalowalem service opack dolaczony do plyty,zrestartowalem komp i
> wszedlem do Biosa chcialem ustawic Agp i mam do wyboru tylko x1 i x 2 nie ma
> x4?????????? Dlaczego?
> Co zrobic zeby ustawic x4?

Mialem podobnie, jak w slocie AGP siedziala karta RivaTNT. W biosie do
wyboru mialem tylko AGP x1 i x2. Jak wsadzilem Radka to od razu x4 sie
pojawilo :-)

A przejsce z x2 na x4 dalo mi kilkadziesiat punktow w 3dMarku wiec
prawie nic.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/