Nagrywarka, jak cegła upgrade Biosu -spadek napięcia czy ktoś robił to robił, lgx4x4x32

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 12:17:55 MET DST

Właśnie koledze siadła nagrywarka LGx4, waham się czy nie skorzystać ze
sposobu
żeby podłączyć druga i próbować fleszować na żywca.. tj., wyciągnąć taśmę w
czasie
pracy ponieważ program flasszujący nie rozpoznaje tej nagrywarki..
Mam kilku kumpli którzy mają LG, ale troszkę się obawiam że może
to siąść i zrypie się reszta sprzętu (kontroler,dobra nagrywarka) próbował
ktoś może tego sposobu? , a może jest jeszcze jakaś inna możliwość układ
jest
tam podobno wlutowany więc nie da się jego łatwo wyjąć :(
Cóż jeśli nie wiecie to nie piszcie żebym sobie kupił nowa bo to wiem :)
Pozdrawiam M.