Re: Przerwania - Problem

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 07:34:00 MET DST

Wyłacz ACPI w Biosie. jezeli uzywasz Windowsa XP lub 2000 to ACPI wrzuca ci
nawet i 7 urządzeń na jedno przerwanie. Lub też ustaw komputer jako
standardowy komputer PC (zamiast z interfejsem ACPI) a wtedy bedziesz mial
normalnie poprzydzielane przerwania. Komputer chodzi sporo szybciej ( np 3D
Mark) u mnie gy tak zrobiłem wzrośł 3 krotnie transfer z dysku. Trzeba
tylko dodać obsługę APM Legacy aby działał Power Managment

Pozdrowienia