Re: Kupilem coolerek - ale nie Titan, lecz Spire...

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 07:25:37 MET DST

Co do tej pasty to bym sie nie podniecal, jest praktycznie identyczna jak
zwykla silikonowa biala a srebra to w niej nie uswiadczysz bo jest "odziwo"
izolatorem. Moj kumpel smarowal nia sobie Geforce i robil to tak nie udolnie
ze powlazilo mu jej troche pod sam uklad (a naprawde ciezko jest ja z
tamatad usunać) no i co bylo zrobić podlaczyl go i działa do dzisiaj :)).
Mam takiego Spire calkiem przyzwoity wentylatorek ale temaperatura przy
uzyciu obu silikonów taka sama (to srebne świnstwo jedeynie paprze procek i
pożniej np: w Action są problemy aby takowyż wyreklamowć, bo się wycwanili i
jak tylko znajdą słady srebnej to odrzucają reklamację)

Pozdrawiam