ATI Radeon 7000 VE nie wyświetla obrazu w ramce VPlayera

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 01:05:01 MET DST

Witam!
Pomóżcie mi rozgryźc przyczynę następującego zjawiska:

ATI Radeon 7000 VE w tryvbie podwójnego wyświetlania
na monitorze i TV jednocześnie podczas odtwarzania filmów AVI
ale także i innych animacji oraz przy odtwrzaniu z DVD
nie wyświetla obrazu w ramce VPlayera, ani MPlayera ani innych.
Po prostu sama ramka i czarno w środku..

Stery z 19 października 2001, karta firmy PROCOMP
Windows 98SE, IE6, DirectX 8.1

Może jakaś kombinacja ustawień? Przyznam że kilka godzin już
przy tym spędziłem, i ....nic! Pomóżcie :)
Aha, przy rozszerzonym pulpicie pracuje poprawnie 8-)

Pozdrawiam
Feromon