JEZUS MARIA CO JEST ????? Re: nvidia bios editor - kilka pytan

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 23:51:28 MET DST

> Jak chcesz większą wydajność to jeszcze podkręć :)
> Był taki programik , zwał sie chyba Artifact Tester... podkręcałeś ,
> odpalałeś programik, liczył artefakty, jak nie było to kapkę więcej
> podkręcałeś i tak w kółko, aż do momentu kiedy artefakty się pojawiały....

Kurna co jest, wlasnie mialem niespodziewanego zwisa ( nie mialem takiego od
6 miesiecy [i nie piszcie mi ze musial byc 1 raz] choc komputer mam niezle
podktecony , choc w granicach rozsadku) .
5 minut temu czytalem posta ktorego wlasnie cytuje, sciagalem DAPem Artifact
Testera 5 (wlasnie wchodzilo 100%) , i chcialem sie zabrac to do czytania
nastepnego posta a tu wszystko stanęło i komputer zaczął piszczeć. nie
reagowal nawet na CTRL+ALT+DEL. Po restarcie nie uruchomil sie scandisk, a
system rushyl ok. jak wlazlem do outlooka to nie chcialo mi wyswietlic
wiadomosci ktora wlasnie cytuje, wyswietlilo mi cos w stylu: Ta wiadomosc
nie moze zostac wyswietlona poniewac spowodowala zatrzymanie pracy systemu.
jezeli mimo to chcesz ja wyswietlic clicknij tu. Klicknolem i wszystko jest
w porząsiu ?????? kurde??? nie wiem co jest grane.

PS. Mój komp :
Duron 800 @ 1Ghz 7.5x133Mhz 1.8V
Płyta Epox 8 KHA
Pamieci ktore zmienilem wczoraj (sobota) 256 DDR noname bo w memtescie mialy
blad na 143 Mb ale chodzily bez zarzutu na CL2 i 1T Command. Te ktore teraz
mam chodza na CL2.5 i 2T Command bo sie komp wieszal na innych ustawieniach.
Wspominam o tym bo to chyba wina pamieci bo to jedyna nowa czesc ( nie wiem
co mogl znaczyc ten pisk, bo na CL2 i 1T Command mialem blue screen i
restart!!! a nie full stop)
Windows XP pol
GF256 DDR @ Quadro 145/320
Jak jeszcze cos chcecie wiedziec to pytajcie ???

POMOCY!!!!!

--
Ernest
GG1509112