Re: nie można odpalić biosa

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 22:43:18 MET DST

"andrzej" <zmianaiii_at_wp.pl> wrote:
> mam prablem; nie mogę odpalic biosa jak wcisnę "DEL" to ekran robi się
> czarny i komp się zawiesza gdzie szukać przyczyny ?

mam coś podobnego, gdy wstawię do swojego komputera kartę graf. która
ciągnie za dużo prądu. Mój komputer jest "na debecie" jeżeli chodzi o moc
zasilacza; czekam aż będzie można kupić dobrą obudowę w Polsce , a na razie
korzystam z pożyczonej. Efekt jest taki, że po przekroczeniu mocy zasilacza
komputer staje- co może nastąpić zaraz po włączniu jeżeli jest zbyt "głodna"
karta graficzna.

B.