BIOS od innego producenta karty grafiki...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 21:13:49 MET DST

Witam!

Męczę kartę MiNt z chipsetem GeForce2 MX-200 i TV-out (taka prawie NO NAME)
i zauważyłem, że można na nią wrzucić BIOS od karty ABIT... Obie mają te
same parametry i bardzo podobny wygląd.
Po wgraniu nowego BIOS'u przedstawia się jako ABIT T200 i... działa!
Nic złego w działaniu nie zauważyłem... tzn. nie pomogło i nie zaszkodziło.
W razie czego zgrałem stary BIOS i mogę wrócić. Czy warto? Tak na
marginesie, to uważajcie co i za ile Wam szanownym grupowiczom sprzedają...!

Gdzie w internecie leżą BIOS'y do kart z chipsetem nVidii?
Oficjalnie na www.nvidia.com nic nie ma... :-(

Maciej N.