Re: GRAFIKA czy co?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 21:02:17 MET DST

Użytkownik Straits <straits_nospam_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9v314$qt4$1_at_szmaragd.futuro.pl...

> Sprawdź temp. procka i powiedz, jaki masz cooler.... i czy dałes pastę.
> Najczęstszym powodem zwisów jest właśnie temp. procka. Pozatym czy
> instalowałeś stery SIS'a do AGP ???? (1.09) ?

Temp. procka nie wchodzi wyżej niż 48 stopni C... Na BIOS'ie jest ok. 38
stopni...
Mam bardzo dobry cooler z miedzią (www.apotheosis-honor.prv.pl) i pasta też
jest. A co do sterowników do SiS to mnie zagiołeś... znam problem z VIA, ale
nie przyszło mi na myśl... Win98SE instaluje się poprawnie (żadnych
wykrzukników w Menadżerze Urządzeń) więc zapomniałem o tym...

Maciej N.