Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 20:32:45 MET DST

On Sat, 20 Apr 2002 19:06:24 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Otoz to -- do serwerow z linii x86 idealna sprawa. Juz nawet nie wspomne,
>ze konkurencja dla P3-1400 to Xeon i moze P4, bo AMD na tym rynku
>praktycznie nie istnieje :>
Nie istnieje to moze za duze slowo, chociaz przynajmniej u nas
sensowna plyte serwerowa pod MD kupic ciezko.
Gdyby jednak ostawic serwer na AMD i PIII to moznaby sie zastanawiac
kto wygra. AMD oferuje jednak wyzsze zegary, wieksza przepustowosc
pamieci - nie wiem jaki wplyw na wynik rywalizacji mialaby rchitektura
i wiekosc cache obu procesorow.

>Sedzia kalosz ;)
:-) Ok. Skonczmy juz te gadki bo nas GG zje na sniadanie.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide