Re: 386 dx 40, 4 MB - co z tym mozna zrobic.. ? :)

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 18:44:23 MET DST

Użytkownik <harti74_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1066.00001928.3cc2e2c0_at_newsgate.onet.pl...

[...]
> w jakiej cenie sa takie stare
> pamieci.. chcialbym troche dodac.. (w tej chwili sa jakies 4
male nietypowe
> kostki.. simmy ? nie wiem).. czy sam procek da sie podmienic na
486 na
> przyklad.. ? mozna w to wlozyc CD-rom ? jak przyjda mi do glowy
jeszcze jakies
> pytania to dam znac..
[...]

Możesz na tym, w takiej konfiguracji, jak teraz spokojnie odpalić
Win 3.1. Będzie pracować wystarczająco szybko do prac biurowych.
Mam na myśli starsze wersje Worda czy Excella.

CD-ROM - spokojnie możesz zainstalować. Będzie wprost nieoceniony.
Wymiana procesora na 486 jest teoretycznie mozliwa, choć
praktycznie nierealna. Lepiej zainwestować w pamięć. To stara
zasada - pracując pod dowolną Windą lepiej zainwestować w pamięć
niż w procesor.
Ja ostanio kupiłem simy 4MB (32 nitowe) po 5 zł za sztukę. Sądzę,
że SIMMY do Twojego PCta (8 lub 9 bitowe) powinny być dostepne na
giełdzie lub w komisach po porównywalnej cenie.
Może warto zainwestować w jakąś starą kartę dźwiękową ? Coś na ISA
możnaby pewnie kupić za 10-15 zł. Do starych gier jak znalazł.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski