dysk--problem

Autor: Bartek (bartosz1_at_tenbit.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 19:13:05 MET DST

(Ta wiadomość wcześniej została wysłana na serwer(temat:problem z dyskiem) ,
jednak już ktoś wysłał wcześniej ogłoszenie o takim samym temacie,
zdecydowałem się więc zmienić temat.)

Mam problem z moim dyskiem. Od czasu kiedy "padł", czyli zniknęło mi wiele
plików systemowych w windowsie i musiałem od nowa instalować system dysk
chodzi jakby trochę wolniej, dokonałem diagnostyki programem HD Tach 2.62 i
ten wskazał mi:
read burst speed: 2,3MB / s, u mojego kolegi który ma dysk prawie taki sam
(SEGAATE U6) na oddzielnym kontrolerze ma 65MB / s
cpu utilization:97,3% !
gdy sprawdziłem to u niego muj dysk miał
read burst speed: 66MB/s
co się mogło zepsuć , może to kontroler na mojej płycie głównej(ECS K7VZA) ,
ale dysk przestał działać dopiero po awarii.
Porszę o pomoc, z góry dziękuję.