Re: Write cache enabled i DMA w Win2000

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 12:28:48 MET DST

> Słuszne spotrzeżenie. Odwołania do swap-a na drugim dysku zabierają
> przepustowość kabla IDE (a dokładniej kanału IDE), z którego korzysta
> również nagrywarka. Te odwołania mogą być dosyć intensywne, więc
nagrywarka
> może być dosyć mocno upośledzona ... co faktycznie powoduje błędy :)

lol no wlasnie :) - czemu tylko trzeba do tego dochodzic po kawalku lub
wiedziec wiecej niz przecietnie o komputerach? Czasem mnie naprawde
zastanawia to wszystko - szczegolnie wtedy gdy zamiast isc do kina, teatru
czy tez poswiecic czas na zupelnei inne tworcze sprawy , a nagle
wyskakuje z glupia frant problem i albo sie samemu traci kupe czasu zeby
dojsc o co chodzi (a trzeba do tego miec jeszcze troche wiedzy wiec i
wczesniej
trzeba bylo stracic troche czasu) albo oddaje sie do serwisu i bye bye - bez
sprzety przez "21 dni roboczych" - przy czym w 50% uslyszymy ze sprzet
jest dobrym albo ze "cos" tam zrobili i "powinno juz byc dobrze" bo takie
sa zwykle nasze serwisy komputerowe gdzie serwisanci to domowej
roboty komputerowcy pogrywajacy w przerwie w quake'a :).
Ech ...smutne...
Chcialbym zeby komp dzialal tak jak moja lodowka - raz na rok odszronic
i z glowy :))))))

pozdr
Janusz