Re: ROZJEBANA PŁ. Glowna

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 16:33:59 MET DST

> Nie sądzę :-) Podejrzewam, że te uszkodzenia powstały przy zakładaniu
> wentylatora... Śrubokręcik się omsknął z zaczepu wentylatora i przywalił w
> płytę :-) Zgadłem ?

Tak jakby kurcze nie można było innego systemu montażu tych coolerków
zastosować. Jak miałem SPIRE to był taki fajny zaczep - zero kombinacji ze
śrubokręte - wygodna dźwignia, ręką się to normalnie mocowało. A inne
coolery mają takie zaczepy, że człowiekowi czasem rąk brakuje, żeby to
dobrze przytrzymać, procka nie zmiażdżyć i jeszcze zapiąć ;)
Pozdrawiam :)
PS Ja też walnąłem w swojego Solteka śrubokrętem, ale na szczęście coś mnie
wcześniej tknęło i podłożyłem kawałek tekturki przy sockecie i nic się nie
stało.
Polecam ten sposób - co prawda niektórzy producenci naklejają tam różne
folie itp, no ale co tekturka to tekturka :)