Re: Co da wiecej mocy?

Autor: Paweł Kacprowicz (pawcio_at_pnet.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 13:43:51 MET DST

Użytkownik "Adam Kosicki" <adakosic_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1. Przejsciowka za 200 + celeron 2 odpada bo za drogo
> 2. To juz lepiej dolozyc do tych 200 pln i kupic tania nowa plyte pod tego
> celerona2, ale niedlugo podobno przestana produkowac te celerony (1500
> max?), wiec znowu slepa uliczka (a tania plyta to tania plyta....)
> 3. Przejsciowka za 40 pln + celeron 900 - 1000 - cena do przyjecia
> 4. Kupno GeForce 2 GTS lub Ti (niestety bedzie chodzil na AGPx2)
>
> W zwiazku z tym mam pytanie co da wiecej mocy - wymiana procesora czy
karty
> graficznej. Prosze tez o inne spostrzezenia na temat moich rozwazan.

Zalezy do czego wykorzystujesz komputer, jezeli duzo grasz to karta
graficzna, jezeli komputer wykorzystujesz inaczej (np. programy graficzne
itp.) to raczej procesor. Ale np. 3ds MAX 4 potrebuje oprocz szybkiego
procesora takze wydajnej karty graficznej to prezentowania wymagajacych
animacji 3D.
Napisz do czego wyorzystujesz kompa